A Honda a maradék négy motorfejlesztési zsetonját felhasználva javított erőforrással készül a hétvégéi Orosz Nagydíjra, de Szocsiban csak Fernando Alonso autójába kerül be az új darab, így ő élvezheti az esetleges javulást, ugyanakkor neki kell lenyelnie a hátrasorolást is. Jenson Button valószínűleg az Amerikai Nagydíjon kapja meg az új Hondát.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ami a Mercedes-klienseket, azaz a Williamst, a Lotust és a Force Indiát illeti, ő is friss motorokat kapnak, de fejlesztés nem jár vele, a gyári csapat Monzára elkészített, az összes zsetont felhasználó frissítését sem most, sem később nem kapják meg. Az csak az ezüstnyilakban szerepel, mert Brixworth-ben nem képesek annyit gyártani, hogy a partnereknek is jusson, ahogy a hivatalos üzemanyag-szállító, a Petronas sem tud eleget termelni az új motorhoz kifejlesztett benzinből.
Szintén friss erőforrással vág neki a hétvégének a Sauber, de a svájci csapat sem a legutóbbi, először Monzában bevetett specifikációt, hanem az eggyel korábbi fejlesztési lépcsőt jelentő kanadai verziót kapja meg a Ferraritól.
Eredetileg a Renault is Szocsira vitte volna az összes zseton elköltésével megújított motorjait, de megcsúsztak, így a Red Bull és a Toro Rosso autóiba Austinban szerelhetik be az újabb erőforrást.