Mindössze 3,8 méter hosszú, ám tengelytávja eléri a három métert: a Toyota FCV Plus extrém szintre fejlesztette a helykihasználás művészetét. A belsőépítészeti bravúr a jelenlegieknél jóval kisebb méretűre zsugorított hajtáslánc-komponenseknek köszönhető: a hátsó tengely fölött elhelyezett tartályban tárolt hidrogénből az első tengelyeknél található üzemanyagcella fejleszt áramot, amely a négy keréknél elhelyezett villanymotorokat hajtja.

Luxusautós férőhely egy városi kisautóban 1
Luxusautós férőhely egy városi kisautóban 25 Az autót egy fenntartható jövő számára álmodta meg a Toyota, ezért nem csak közlekedési eszközként, hanem (a lakás mellett elhelyezett hidrogéntöltő csatlakozóra kötve) háztartási áramfejlesztőként is szolgálhat. Fedélzeti akkumulátorai vezeték nélküli rendszeren keresztül is feltölthetők (a hátsó kerekeknél, illetve a fenéklemezen elhelyezett indukciós egységeken keresztül), ha pedig az utcán parkol, és felesleges töltéssel rendelkezik, azt a környezet rendelkezésére bocsátja. A lehetőségről a kívül elhelyezett kijelzőkön keresztül tájékoztatja a külvilágot az autó.

Az autó helykínálatát 3D nyomtatóval létrehozott, helytakarékos ülésszerkezetek javítják.

Luxusautós férőhely egy városi kisautóban 26