Továbbra sem tudni, hogy a Red Bull csapatai maradnak-e a Forma-1-ben, és ha igen, milyen motorral versenyezek. Nyílt titok, hogy a Toro Rosso megkaphatná a Ferrari 2015-ös specifikációjú motorját, azonban a Red Bull Racing ennél többet akar, pedig a kínálat számukra is csak a Renault megtartása, vagy az idei Ferrari elfogadása.
A brit Sky Sports AskCrofty című műsorában a Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn, és a Williams technikai igazgatója, Pat Symonds volt a vendég, ahol feltették nekik a kérdést, hogy szerintük tényleg minden áron az F1-ben kell-e tartani a Red Bullt, vagy az energiaital-gyártónak el kellene fogadnia, amit kap.
F1: A Red Bull csak hallgasson 1
F1: A Red Bull csak hallgasson 139


„Régre nyúlik a kapcsolatunk a Red Bull-lal, velünk léptek be (szponzorként) a Forma-1-be, 10 évig együttműködtünk. De ha az elmúlt pár évet nézzük, azért elég sok mindent megléptek, ami nem tetszett a többieknek? De hogy a kérdésre is válaszoljak: szerintem el kell fogadniuk, amit kapnak. Mi éveken keresztül így működtünk, ők miért nem képesek rá most?” – mondta Kaltenborn.
Symonds sem mutatott sok együttérzést:
„Igen, egyetértek ezzel. A csapatot nagyon tisztelem, nagyszerű eredményeket értek el, jól versenyeztek. Most nehéz idők járnak, de remélem, hogy túljutnak rajta, hogy aztán legyőzhessük őket. Nehéz a helyzetük, de talán nem úgy kezelték a dolgokat, mint kellett volna, és ez bosszantja a nézők egy részét is. Emlékszem, hogy apám mindig azt mondta, maradj csendben, ha veszítesz, és szólj még kevesebbet, ha győzöl – ezt mindannyiunknak érdemes lenne megfontolni.”
F1: A Red Bull csak hallgasson 140


A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone közben arra emlékeztetett, hogy a lelépés sem lesz olyan egyszerű a Red Bull számára, ha úgy döntenek, hiszen szerződésben vállalták a 2020-ig való részvételt, évi 100 milliós kötbérrel, azaz ha most távoznak, 500 millió dollárt kellene fizetniük, amit ő be is hajtana.
„Perelhetnék, igen. A Red Bull mondhatná a bíróságon, hogy igen, van szerződésünk, de nincs motorunk, én viszont azzal érvelnék, hogy versenyzésre szerződtek, így biztosítani kellett volna, hogy legyen erőforrás” – mondta az Independentnek.