Motorismereti képzettségem hiánya miatt csak a Boss Hoss jut eszembe hirtelen, mint szériában gyártott, a sufni szintet elhagyó típus. Nyilván akad rengeteg őrült átépítés, van aki nem csak nyolc hengerrel vadít, inkább csillagmotorra szavaz, de az más kategória. 
Ezért érdekes az ausztrálok újdonsága. Mert ez gyártásra érett, komoly darab. A PGM V8-as tankja alatt egy egyedi fejlesztésű, kétezer köbcentis, 90 fokos hengerszögű motor termel, most kapaszkodjatok 334 lóerőt, és 214 Nm nyomatékot. Ez bőven elég lenne bármennyi kerékre, főleg, hogy az apró dugattyúkkal egészen 12800-as fordulatig pörög a vas.
Ehhez jön a 242 kilogrammos tömeg, valamint az akusztikai élményt szolgáló Akrapovic hang, izé, kipufogó rendszer. A mű már jó ideje készül, keringtek képek, infók a motorról, de amíg videó nincs róla, addig minden csak jól hangzó ígéret. 
Hát mostmár az is van, és nagyon, nagyon meggyőző.