Egy hónap múlva tartják a Zarooq Sand Racer világpremierjét, de büszke alkotói addig is elárultak néhány információt a kifejezetten sivatagi versenyekre tervezett, ám országúton is szabadon használható kocsiról.
Utóbbi záloga a zárt karosszéria és a klímaberendezés, előbbire a szénszálas karosszéria, az akár 500 lóerős, 3,5 literes V6-os blokk, valamint a 35-35 centis rugóutak utalnak.
A Zarooq Sand Racer pillanatnyilag egymagában árválkodik az autós univerzumban, ám ennek hamarosan vége lesz: gyártói bajnokságot és versenypályát is építenek köré. A márkakupa kizárólag az Emírségeken belül, kizárólag Zarooq Sand Racerek számára lesz nyitott, míg a tervezett központ egyszerre lesz turista-szórakoztató, pilótaképző, csapatépítő és persze versenyhelyszín.Bár a projekt hangsúlyozottan az Emírségek sajátja, a Sand Racer mögött nemzetközi csapat áll, amelynek tagjai között megtalálható Bruno Laffite egykori francia autóversenyző is.
A zarooq egyébként egy sivatagi kígyó, mégpedig a leggyorsabban mozgó a térségben; a cég logóján is ez a hüllő látható.