Az autósok újra kétszer két sávon haladhatnak a felüljárón. A járdát három és fél méteresre szélesítették, és vegyes használatú gyalogos-kerékpáros utat hoztak rajta létre, ezáltal összekapcsolták a Sibrik Miklós úti bicikliutat, valamint a Vak Bottyán utcai kerékpársávokat.
Az érintett tömegközlekedési járatok megállói szintén visszakerülnek eredeti, felújítás előtti helyükre, és ezzel párhuzamosan megszüntetik a Bartók Béla utcai ideiglenes buszsávot. A hídépítés folyamán a csatlakozó utak burkolatait, a járdákat és a buszmegállókat is megújították.
A BKK szerint az 1977 és 1979 között épült felüljáró rekonstrukciójára annak leromlott állapota miatt volt szükség, ugyanis majdnem huszonöt évig nem végeztek rajta nagyobb javítási munkákat.
Kisebb tereprendezési munkákra még számítani lehet a környéken, ezek azonban már nem járnak érdemi forgalomkorlátozással. A Sibrik Miklós úti felüljáró a X. és a XIX. kerületet köti össze Budapesten; Kőbánya-Kispestnél a vasúti vágányok, a reptéri gyorsforgalmi út és a 3-as metró felett ível át.