A Red Bull Racing motorkeresése továbbra is folyik, az energiaital-gyártó néhány héttel meg is hosszabbította az eredetileg a végső döntésre kitűzött október végi határidejét.
A csapatfőnök, Christian Horner hétfőn a Forma-1 hivatalos oldalának foglalta össze a pillanatnyi helyzetet, semmilyen megoldást – beleértve a renault-s folytatást is – nem akart kizárni 2016-ra:
„Úgy gondolom, hogy egyelőre semmit sem zárhatunk ki, de a kapcsolatnak változnia kell” – felelte a Renault-lehetőséget firtató kérdésre.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Horner a kapcsolat új alapokra helyezésével valószínűleg arra a hétfőn felröppent hírre utalt, miszerint a csapat a jövő évben márkanév nélküli Renault-kat használna, hogy aztán 2017-re az FIA és Bernie Ecclestone által elképzelt olcsóbb, egyszerűbb egyenmotorra álljon át.
„Hogy a Red Bull számára reális opció lehetne-e az egyenmotor? Mi úgy gondoljuk, hogy igen, de természetesen annak is versenyképesnek és gazdaságosnak kellene lennie. Technikailag egészen más lenne, sokkal egyszerűbb, ma is létező megoldásokkal” – fejtegette.
Ami a jövő évi túlélést illeti, Horner elárulta, hogy a Milton Keynes-i mérnökök a Renault, a Ferrari, a Mercedes és a Honda erőforrásához is terveztek kasztnit, tényleg mindenre készen állnak:
„Négy változatot terveztünk az autóból, szóval akármelyik motor beszerelhető. Most már csak várjuk, hogy véget érjen a zene és kiderüljön, melyik székre ülhetünk le – vagy hogy lesz-e egyáltalán székünk.”