A második világháború előtt a náci Németország, azaz a Harmadik Birodalom technikai, ipari felsőbbrendűségét az autóversenyzésben is igyekezett megmutatni, a Mercedes-Benz és az Audi-előd Auto Union ezüst járgányai számos grand prix-t nyertek a 30-as évek második felében.
Az egyik, 1936-37-ben domináns modell az Auto Union Typ C volt – ebből készült most érdekes replika az Audinál.
Az 1:2 méretarányú autót az Audi szerszámgyártó (Audi Toolmaking) részlegén több darabban, fém-3D-nyomatátssal – az alkatrész jellegétől függően lézerrel olvasztott, 15-40 mikrométeres szemcsenagyságú acél- vagy alumíniumport rétegeznek egymásra, ez a technológia sokkal nagyobb sűrűséget lehet elérni, mint a sajtolással vagy az öntéssel.
Sajnos az Audi közleményéből nem derülnek ki az erőforrásra vonatkozó részletek, nem tudjuk, hogy a motort is nyomtatták-e, és hogy milyenek a mini-versenyautó menetadatai.