A Hannoverben készülő áruszállító legújabb változatát választották a 2016-os év haszonjárművének nemrég a lyoni Solutrans közlekedési szakkiállítás és vásár keretében megtartott díjátadón. A cím odaítéléséről egy, huszonnégy ország haszonjármű újságíróit tömörítő, nemzetközi zsűri döntött. A testület tetszését elnyerte a ráncfelvarráson átesett hatodik generációs Transporter. A modell története során harmadik alkalommal nyerte el ezt a címet.
2015 októberéig a Transporterből 139 100 darabot értékesítettek, ami 1,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi év első 10 hónapjában eladott Tranyók számához képest.
„Az a tény, hogy a tekintélyes Nemzetközi Év Haszonjárműve 2016-díjat a T-sorozatunk kapta, csapatunk erőfeszítéseinek komoly elismerése. Az általuk hozott megfelelő döntések tették a hannoveri ikont minden idők legjobb Transporter modelljévé. Különösen örömteli egy ilyen rangos elismerés ezekben a nehéz időkben” – jegyezte meg a díj átvétele után Dr. Eckhard Scholz, a Volkswagen Haszonjárművek márka ügyvezető igazgatója.
Kihajtható asztalka a limitált szériás Multivan Comfortline-ban
Fotó megosztása:
Speciális rendeltetésű T1-es. Idehaza már egy roncs is több millióba kerül
Fotó megosztása:
Kellemes színvilág köszön vissza a Caravelle-ben, melyben kilenc ülőhely áll rendelkezésre. A Caravelle-t még 1980-ban, a harmadik generációs Transporterrel együtt mutatták be, a Volkswagen azóta is a kínálatban tartja
Fotó megosztása:
A T6-ban kényelmesen el lehet érni az információs és szórakoztató rendszer képernyőjét
Fotó megosztása:
A Volkswagen ügyelt arra, hogy a világpremierből ne legyen tejcsárda: szép és intelligens hoszteszlányokat kértek fel a rendezvényre, akik kérés nélkül mosolyogtak
Fotó megosztása:
A "Generation Six" logóval ellátott limitált széria színezett üveggel és 18 colos kerekkel, továbbá retró hatású felnikkel készül
Fotó megosztása:
A Multivan Comfortline középső üléséből ilyen könyöklő hajtható ki
Fotó megosztása:
A hatodik generációs Transportert határozottan feldobják a LED-izókkal szerelt lámpatestek
Fotó megosztása:
Oldalról nézve könnyen összetéveszthető az előddel az új Transporter
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kormánykerékre, valamint egyes burkolati elemekre műbőr, adott esetben igazi bőr is kérhető
Fotó megosztása:
Jobbkormányos T2-es, mely bárpultként szolgálta a vendégeket a világpremieren
Fotó megosztása:
A hatodik generációs Transporter a legendás elődök előtt tiszteleg. Talán nem túlzás azt állítani, hogy még mindig a T1-es bír a legnagyobb kultusszal
Fotó megosztása:
Egy ritkaság számba menő T1-es, 1964-ből
Fotó megosztása:
A világpremieren ez a T2-es fagyiskocsiként üzemelt
Fotó megosztása:
A T3-as nagy szélvédővel és széles utasajtókkal készült
Fotó megosztása:
Egy Multivan 1992-ből. Mintha csak tegnap lett volna, de azóta már két generáción is túl vagyunk
Fotó megosztása:
A T4-ről leginkább a rendőrségi furgonok, valamint a Magyar Posta járművei juthatnak az ember eszébe
Fotó megosztása:
A T5-ös duplafülkés, platós változata, mely nagy felületű visszapillantókkal készült. A legújabb generációs modelleknél inkább a személyautós jelleget próbálták erőltetni, ezért a tükrök méretét is finomították
Fotó megosztása:
Színezett üveg, krómcsík, limitált szériás T6 én így szeretlek!
Fotó megosztása:
A T-széria immáron 65 éves múltra tekint vissza
Fotó megosztása:
Az új Transporter hátulja, mely nem sokban tér el az elődtől. Ez azonban érthető: bevált recepten ne változtass!
Fotó megosztása:
A limitált szériás Multivan Comfortline elektromosan nyitható oldalsó és hátsó ajtókkal rendelkezik
Fotó megosztása:
Mintha csak egy nagyra nőtt Passat köszönne vissza a fényképen
Fotó megosztása:
A Transporter furgon kivitele, a váltó itt is tökéletesen kézre áll
Fotó megosztása:
Elegáns, letisztult és ergonomikus a Multivan műszerfala
Fotó megosztása:
Egy fapadosabb kivitel az új, hatodik generációs Transporterből
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: