A Brazil Nagydíjon Daniel Ricciardo Red Bulljába beszerelték a Renault 12-ből 11 zseton felhasználásával fejlesztett új erőforrását, de most, a szezonzárón már nála és Danyiil Kvajtnál a régebbi specifikáció lesz az autóban, az új motor a Red Bull és a gyártó értékelése szerint sem hozta az elvárt javulást.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Most legalább tudjuk, milyen az új motor. Danyiil brazil hétvégéje nem volt rossz (a régi motorral), és így legalább nem mondhatjuk, hogy nekem ez van, neki meg az, mindketten ugyanolyan erőforrást használunk most, nincs pardon, nincs kifogás. A motoron még sokat lehetne fejleszteni, de hogy mit, azt nem tudom. Mindenesetre ezen a hétvégén nem használjuk, mert a fejlesztéshez idő kell. Hogy ezt csiszolgatják-e vagy valami máshoz kezdenek, nem tudom” – magyarázta Ricciardo Abu-Dzabiban csütörtökön.
Bár hivatalosan még senki nem mondott semmit, nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull 2016-ban is a Renault erőforrásával áll majd rajthoz. Ricciardo csak feltételesen tudott beszélni a kilátásokról:
„Az világos, hogy nagy munka vár még rájuk. Mindenki már elutasított minket, de úgy tudom, a Renault még képben van, majd meglátjuk, mi lesz. Brazíliában kipróbáltuk az új specifikációt, de nem sokat mutatott, új irányvonal kellene.”
„A Renault-nál azt mondják, hogy dolgoznak rajta, ne aggódjunk. De azért jó lenne tudni valamit. Nyilván már az is megkönnyebbülés, hogy ott leszünk a rajtrácson, de azért jó lenne tudni, hogy mennyire lehetünk majd versenyképesek. Mondjuk az elmúlt két idényben végig hátrányban voltunk, szóval nem újdonság, ez van, amióta itt vagyok.”