Az ember egy idő után rájön, hogy a kevesebb általában több. A Posche dizájnerei nem érzik így, a 911 Turbo átrajzolása során ducibbra, díszesebbre, barokkosabbra faragták az autót. Légterelő lemezek, dupla soros LED-fények, módosított kilincsek, szélesebb kerekek, 3D-s hátsó lámpatestek felelősek a vizuális túltöltésért. A megjelenés persze ízlés dolga, az pedig biztos, hogy a Turbo változatlanul első pillantásra felismerhető.
Az is biztos, hogy akárhogy néz ki, a 911 Turbo mindig, mindenből a legjobbat kapja a Porschétól. Most például +20 lóerőt mindkét kivitelében, így a Turbo 540, a Turbo S pedig 580 lóerős – a fejlődés a módosított felömlőknek, új injektoroknak és nagyobb nyomású üzemanyag-befecskendezésnek köszönhető.
Nem csak papíron erősebb, de érzésre is harapósabb lett a motor, köszönhetően annak a funkciónak, amely terhelésváltáskor nyitva hagyja a pillangószelepet, csak az üzemanyag-adagolást állítja le egy pillanatra, így amint a sofőr visszalép a gázra, késlekedés nélkül reagál a motor. A hatás alapüzemmódban is érezhető, de igazán Sport és Sport Plus állásban markáns.A fentieknek köszönhetően a 911 Turbo végre átlépte a három másodperces álomhatárt: a Turbo S kupé 2,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége az eddig 318 helyett 330 km/óra. A gyengébb teljesítményű alapmodell egyetlen tizedmásodperccel lomhább, a csúcssebesség 315-ről 320 km/órára nőtt. Eközben az átlagos üzemanyag-fogyasztás minden kivitelnél 0,6 literrel csökkent, ami részben a motor újrahangolásának, részben a sebességváltó átprogramozásának köszönhető.
Minden 911 Turbóhoz alapáron adják a Sport Chrono csomagot. A 918 Spyder stílusában megrajzolt, 36 centi átmérőjű sportkormányon kapott helyet a csomaghoz tartozó, négyállású üzemmódválasztó tárcsa, amelynek közepét megnyomva aktiválhatjuk a Sport Response funkciót, amely versenyautókat idéző gázreakciókat és paprikás váltásokat eredményez, alkalmanként 20 másodpercen át.
A PSM menetstabilizáló rendszer újdonsága a különösen dinamikus Sport fokozat, amely a Sport Response funkcióhoz hasonlóan bármely alap üzemmódból aktiválható: a korábbi, hasonló PSM-beállításánál is agresszívabb és megbocsátóbb a rendszer hangolása. Az öngyilkos hajlamúak teljesen ki is kapcsolhatják a menetstabilizálót.
Az adaptív futómű is megmaradt alapszolgáltatásnak, ám a beállítási tartomány szélesebb lett. A Turbo S újdonsága a PDCC karosszériadőlés-gátló funkció, alapáras a karbon-kerámia fékrendszer. Opcióként kérhető radaros holttérfigyelő, valamint továbbra is elérhető a parkolást megkönnyítő rendszer, amely 4 centivel megemeli az első tengelynél a karosszériát.
Aki egy 911 Turbo fedélzetén unatkozik, azt nagyon elkényeztette az élet, mindenesetre a Porsche új multimédiás egységet fejlesztett az autóhoz, érintőképernyővel, online kapcsolódással, kézírás-felismeréssel, műhold- és panorámaképes navigációval. Az okostelefon-integráció teljes körű, egyes fedélzeti funkciók a távolból, telefonról vezérelhetők.
A megújult 911 Turbo 2016 januárjától rendelhető.