Mivel 2014 után a Renault idén sem jutott sokra az új, 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrásával, a Red Bullnál úgy döntöttek, hogy elválnak. Miután azonban a Red Bull Racing sem a Mercedestől, sem a Ferraritól nem kapott versenyképes motort, a csapat valószínűleg marad a francia gyártóval, a kisebbik alakulat azonban mindenképp vált.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Toro Rosso már jó ideje beleegyezett, hogy a Ferrari idei motorjával induljon jövőre, ezt viszont nem engednék a szabályok, ugyanis egy gyártónak csak egyféle specifikációja szerepelhet egy szezonban, és legfeljebb három csapatot láthat el. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) Motorport Világtanácsa szerdai ülésén módosított aholomogizációs szabályokon, valamint egyedi felmentést adott a maranellói márkának, hogy három helyett négy autóba kerülhessen a motorjuk, így a kisebbik Red Bull-csapat üzlete zöld utat kapott.
A Világtanács párizsi értekezletén megerősítették azt is, hogy a motorok fejlesztése 2016-ban is folyhat a szezon közben, nem kell február végén homologizálni a jövő évi specifikációt.
A Renault és a Honda küszködése miatt a fejlesztési zsetonokra eredetileg vonatkozó (2015 – 32 zseton, 2016 – 25, 2017 – 20, 2018 – 15) szigorú csökkentést is lazították, így a jövő évben is marad a 32-es keret, 2017-re 25, majd 20 és 15 jár majd.
Az FIA azt is szabályba foglalta, hogy új motorgyártó a belépése évében csak 15 zsetont használhat – hiszen előtte korlátozás nélkül, hosszú ideig készülhet, fejleszthet -, a második évben viszont 32 zsetonból gazdálkodhat.
A Motorsport Világtanács az F1 problémáinak megoldására – az irányítási struktúra kérdése, költségcsökkentés, motorok – különleges mandátumot adott a kereskedelmi jogokat igazgató Bernie Ecclestone és az FIA-elnök Jean Todt kettősének, nekik kell előállniuk reformtervekkel január 31-éig.