A német Auto Motor und Sport szerint a 2016-tól az elmúlt években Lotusként indult enstone-i alakulatot újra gyári csapataként futtató Renault nem fog spórolni a Forma-1-es projekten, a Mercedeséhez mérhető, évi 200-250 millió eurós költségvetéssel dolgoznak majd.
A lap hozzáteszi, hogy a Renault amúgy nagyon ügyesen sáfárkodik, hiszen miután az F1 kereskedelmi ügyeit igazgató Bernie Ecclestone-tól sikerült 70-80 millió dollárt kicsikarni a francia gyártó történelmi státuszáért cserébe, a Lotus megvásárlása gyakorlatilag semmibe sem került.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Emellett jövőre kb. 30 millió euró folyhat be a Red Bulltól cserébe azért, hogy TAG Heuer néven használj a Renault erőforrásait, a cég emellett a kiadáson is spórol, hiszen a jövő évtől már nem fizetnek a Milton Keynes-i csapatnak azért, hogy a Renault-Nissanhoz tartozó Infiniti névadó szponzorként szerepeljen náluk.
Ha Pastor Maldonadót megtartják, és az őt eddig támogató rezsim leváltása után is állja a cehet a venezuelai állami olajtársaság, a PDVSA, az szintén hoz kb. 40 milliót, de az Auto Motor und Sport szerint a Total is fizet majd a Renault-nak, ugyanis a francia olajcég hangsúlyosan megjelenik majd az autókon.