Mindent jobban akar csinálni a Passat a konkurenseknél, de a Mazda6 vagy a Mondeo sem kezdő. Mit tud a Passat a kétliteres TDI-vel?
Mindent jobban akar csinálni a Passat a konkurenseknél, de a Mazda6 vagy a Mondeo sem kezdő. Mit tud a Passat a kétliteres TDI-vel?
Fotó megosztása:
Városban sokat fogyasztott, 9 liter körül százon. Autópályán 7 alatt
Városban sokat fogyasztott, 9 liter körül százon. Autópályán 7 alatt
Fotó megosztása:
Bátran lehet utálni az überstrébert, de kvalitásaival a Passat kiemelkedik a mezőnyből. Végsebessége 216 km/óra DSG-váltóval, kézivel 218, gyorsulásuk egyformán 8,9 mp 100-ra
Bátran lehet utálni az überstrébert, de kvalitásaival a Passat kiemelkedik a mezőnyből. Végsebessége 216 km/óra DSG-váltóval, kézivel 218, gyorsulásuk egyformán 8,9 mp 100-ra
Fotó megosztása:
Nagystílű autó az új generáció. A B8 előnye van akkora a konkurensekhez képest, mint a Golf VII-nek egy kategóriával lejjebb
Nagystílű autó az új generáció. A B8 előnye van akkora a konkurensekhez képest, mint a Golf VII-nek egy kategóriával lejjebb
Fotó megosztása:
9,7 millió Ft a listaára Highline felszereltséggel, az automatikus váltó erre rádob bő 700 ezret
9,7 millió Ft a listaára Highline felszereltséggel, az automatikus váltó erre rádob bő 700 ezret
Fotó megosztása:
Bármely Avant, Touring vagy T-Modell mellé oda lehet tenni, bár a prémiummárkák technikájában egyre ritkább az egyedi megoldás, amit tömeggyártók ne kínálnának
Bármely Avant, Touring vagy T-Modell mellé oda lehet tenni, bár a prémiummárkák technikájában egyre ritkább az egyedi megoldás, amit tömeggyártók ne kínálnának
Fotó megosztása:
Nagyon alacsonynak hat a széles orr-rész
Nagyon alacsonynak hat a széles orr-rész
Fotó megosztása:
Xenon-lámpa nem kapható,a halogén helyett kétféle LED-es fényszóró rendelhető
Xenon-lámpa nem kapható,a halogén helyett kétféle LED-es fényszóró rendelhető
Fotó megosztása:
A tükör belső oldalán villan fel a holttérfigyelés üzenete. Túl óvatos, városban szinte mindig világít, de elég, ha egyszer megment egy csattanástól
A tükör belső oldalán villan fel a holttérfigyelés üzenete. Túl óvatos, városban szinte mindig világít, de elég, ha egyszer megment egy csattanástól
Fotó megosztása:
A névben szereplő BMT a BlueMotion Technology rövidítése
A névben szereplő BMT a BlueMotion Technology rövidítése
Fotó megosztása:
340 Nm a négyhengeres TDI maximális nyomatéka, teljesítménye 150 lóerő. Pont jó a Passatba
340 Nm a négyhengeres TDI maximális nyomatéka, teljesítménye 150 lóerő. Pont jó a Passatba
Fotó megosztása:
Kifogástalan a minőségérzet. A Highline kivitelhez is rengeteg extrát kell megvenni, hogy a Passat B8 hozza azt, amire képes
Kifogástalan a minőségérzet. A Highline kivitelhez is rengeteg extrát kell megvenni, hogy a Passat B8 hozza azt, amire képes
Fotó megosztása:
18 gomb van csak a kormánykeréken. Ki kell ismerni az autót, amit megkönnyít a logikus menürendszer és az érintőképernyő
18 gomb van csak a kormánykeréken. Ki kell ismerni az autót, amit megkönnyít a logikus menürendszer és az érintőképernyő
Fotó megosztása:
Szépen integrálták a rostélyok ívébe a levegőkilépőket
Szépen integrálták a rostélyok ívébe a levegőkilépőket
Fotó megosztása:
Csomagokban is elérhető a városi vészfékrendszer, a 160-ig működő adaptív tempomat, a parkolóautomatika, a holttérfigyelés, a sávbantartó berendezés és a többi vezetőtámogató rendszer
Csomagokban is elérhető a városi vészfékrendszer, a 160-ig működő adaptív tempomat, a parkolóautomatika, a holttérfigyelés, a sávbantartó berendezés és a többi vezetőtámogató rendszer
Fotó megosztása:
150 ezer Ft a digitális műszeregység felára, sajnos csak Highline-hoz választható. Sok nézete van, a montázs a kisebb és a nagyobb térképest mutatja
150 ezer Ft a digitális műszeregység felára, sajnos csak Highline-hoz választható. Sok nézete van, a montázs a kisebb és a nagyobb térképest mutatja
Fotó megosztása:
330 000 forint sok pénz értük, de az ergoComfort-ülések kiválóak
330 000 forint sok pénz értük, de az ergoComfort-ülések kiválóak
Fotó megosztása:
Mindig is tágas autó volt, a B8 sem okoz csalódást. A bőrhatású Alcantara-kárpit szériafelszerelés
Mindig is tágas autó volt, a B8 sem okoz csalódást. A bőrhatású Alcantara-kárpit szériafelszerelés
Fotó megosztása:
Háromzónás a légkondicionáló, elöl oldalanként szabályozható. Az alsó fedél alá rendelhető a 230 voltos konnektor
Háromzónás a légkondicionáló, elöl oldalanként szabályozható. Az alsó fedél alá rendelhető a 230 voltos konnektor
Fotó megosztása:
650-1780 literes a csomagtér. Kárpitozása igényes, átgondoltsága dicséretes és ha kell, az első utas háttámlája is lehajtható
650-1780 literes a csomagtér. Kárpitozása igényes, átgondoltsága dicséretes és ha kell, az első utas háttámlája is lehajtható
Fotó megosztása:
A csomagtér felől, a kar meghúzásával rugók segítenek lehajtani az üléseket. Nem kell őket nyomkodni-lökdösni
A csomagtér felől, a kar meghúzásával rugók segítenek lehajtani az üléseket. Nem kell őket nyomkodni-lökdösni
Fotó megosztása:
Nem lékeli meg a fejet a tokozott csomagtérzár. Az ötödik ajtó motoros mozgatása feláras
Nem lékeli meg a fejet a tokozott csomagtérzár. Az ötödik ajtó motoros mozgatása feláras
Fotó megosztása:
A CD-ket a kesztyűtartót kinyitva kell megetetni az autóval. Memóriakártyáról vagy a telefonról is szólhat a zene
A CD-ket a kesztyűtartót kinyitva kell megetetni az autóval. Memóriakártyáról vagy a telefonról is szólhat a zene
Fotó megosztása:
Sok vakkapcsoló jelzi, hogy a Passatból nem konfiguráltak űrhajót, de lehetne
Sok vakkapcsoló jelzi, hogy a Passatból nem konfiguráltak űrhajót, de lehetne
Fotó megosztása:
Minden irányba állítható az ülés, deréktámasza is sokféleképp szabályozható
Minden irányba állítható az ülés, deréktámasza is sokféleképp szabályozható
Fotó megosztása:
Kilenc gomb van csak az egyik kormányküllőn, a másikon ugyanennyi. Van mit kiismerni
Kilenc gomb van csak az egyik kormányküllőn, a másikon ugyanennyi. Van mit kiismerni
Fotó megosztása:
Könnyű ráérezni az érintőképernyő használatára és a menük logikájára
Könnyű ráérezni az érintőképernyő használatára és a menük logikájára
Fotó megosztása:
Érezni a különbséget az üzemmódok között váltva. A rugózás Sport állásban sem kényelmetlen
Érezni a különbséget az üzemmódok között váltva. A rugózás Sport állásban sem kényelmetlen
Fotó megosztása: