Tegnap este a Volkswagen konszern márkái megmutatták, mivel várják a népet a Frankfurti Autó-kiállításra. Helyszíni riport a sportcsarnokból, ahol volt mit csodálni
Fotó megosztása:
Úgy tudjuk, a tűzoltók túlzsúfoltnak ítélték a csarnokot, ezért a premiereket a vendégek egy része már csak kivetítőkön követhette
Fotó megosztása:
Itt a Porsche középen már egy sportkipufogós, modellfrissítés utáni 911-es, a Mission E tanulmány elillant
Fotó megosztása:
Porschés az ablakvonal. Látszik, hogy a 130 centis sportlimuzinba próbálták beleoltani a 911 génjeit, de a végeredmény szerintünk egy albínó béka
Fotó megosztása:
Szénszálas műanyagból készültek a kerekek. A felnik elöl 21, hátul 22 collosak
Fotó megosztása:
8 percen belül van a Mission-E körideje a Nürburgring Nordschleife szakaszán. A végsebesség 250 km/óra feletti
Fotó megosztása:
Szerves LED-ekkel működik a műszerfal
Fotó megosztása:
Lehet belőle szériaautó, a Panamera alatt van hely négy- vagy ötüléses limuzinnak. A Porsche a jövőben hét típusra bővíti kínálatát
Fotó megosztása:
A levegőkilépő-nyílásokkal csökkenthető a turbulencia kerékjáratokban, mérsékelhető a felhajtóerő
Fotó megosztása:
Nagyon mély a súlypont a lentre beépített, lítium-ion akkumulátorokkal
Fotó megosztása:
Számítógépes szimulátorhoz készült a Bugatti szupersportautója. Élőben veszett vad
Fotó megosztása:
Nem lesz belőle szériaautó, de formájából meríthet a Bugatti új szupersportkocsija. A Veyron gyártása ugyanis 450 db után leállt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ebben a kékben kicsit furcsa egy Lamborghini
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Csak tavaly 515 000 Tiguan talált gazdára, összesen 2,64 millió db 2007 óta. A második generációról a képre kattintva olvashattok részletesen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az Audi e-tron quattro tanulmányautójáról a képre kattintva olvashattok részletesen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Oligarchák willkommen! Hétszemélyes, dízelmotoros és plug-in hibrid Bentayga is lesz. A W12-es motor 608 lóerős, a 100-ra gyorsulás 4,1 mp. 2,4 tonnával!
Fotó megosztása:
A Rolls-Royce nem gyárt terepjárót, egyelőre a Ferrari sem
Fotó megosztása:
Számunkra nehezen emészthető a Bentayga, de a frissgazdag réteg rá fog harapni a terepjáróra
Fotó megosztása:
Kevésbé, khm, lányfuttatásból élőknek való színkombinációk is lehetnek a brit luxusdzsiphez
Fotó megosztása:
Orosz pezsgő jobban illett volna a célcsoporthoz a Dom Pérignonnál
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Elődje, Martin Winterkorn a világ legnagyobb autógyárává kívánta tenni a Volkswagent, és el is érte, hogy fej fej mellett álljon a cég a Toyotával az eladási versenyben.
A Volkswagen emissziós botrányát érintve a vezérigazgató az interjúban megjegyezte, hogy a jövőben a konszern felhagy az olyan látványos rendezvényekkel, mint amilyet a Genfi Autószalon előestéjén is tartott. „Valamivel több alázat és szerénység ezen a téren is jót fog tenni – a megtakarításról nem is szólva. Alkalmanként néhány millió euróval számolva évente négy-öt ilyen esemény már csinos kis összegre rúg” – mondta.
Matthias Müller a vezetés és az alkalmazottak bónuszának csökkentése mellett foglalt állást az interjúban. Véleménye szerint ebben a VW márka mellett a konszern nyereségének nagy részét adó Audi és Porsche márkáknak is részt kell venniük. „Egy család vagyunk. Jó időkben és rossz időkben is” – szögezte le.