Mi a közös a Morgan Three Wheelerben, a Can-Am Spyderben és a Vanderhall Lagunában? Mindhárom alkotói úgy gondolták, hogy két kerék kevés, négy viszont túl sok az üdvösséghez. A megvalósítás során viszont már eltérő elveket alkalmaztak: míg a Can-Am (a cég profiljához illeszkedve) alapvetően egy szárazföldi jetski, a Morgan pedig mechanikáját és komfortját tekintve egyaránt a múltból maradt közöttünk, a Vanderhall Lagunája széles abroncsokkal, opciós zárt karosszériával, versenyautók által ihletett futóművel és magas szintű kényelmi felszereltséggel igyekszik helyet szorítani magának egy szűk, ámde markáns piacon.
A jármű az alumínium térvázra húzott szénszálas borítólemezeknek köszönhetően mindössze 703 kilót nyom (ez a száraz tömeg, tehát a menetkész autó valamivel súlyosabb lesz), ami sem a 33 centis, lyuggatott tárcsákba harapó Brembo féknyergeknek, sem az 1,4 literes, változó szelepvezérlésű turbómotornak (200 LE, 271 Nm) nem jelent nagy munkát.A Laguna elöl 19, hátul 20 colos keréken gördül, szűk utasterében olyan kényelmi szolgáltatások várják a két utast, mint a fűthető ülések, a klímaberendezés, vagy a 600 W teljesítményű audiorendszer.
Sajnos mindezért jelentős összeget kell letenni az asztalra: a 77 ezer dolláros ár átszámolva is sok (22 millió Ft), de ha azt nézzük, hogy az USA-ban ennyi pénzért akár egy Porsche Cayman GTS-t is vehetünk, még meredekebbnek tűnik az árpozicionálás. A piacképesség megállapítása azonban nem a mi dolgunk, a magunk részéről örülünk, hogy vannak még emberek, akik képesek és hajlandóak túllépni a sablonokon.