A Wallis Csoport nem csak elektromos BMW-ket árul Magyarországon, tiszta áramot is csinál hozzájuk, szélkerekekkel
A Wallis Csoport nem csak elektromos BMW-ket árul Magyarországon, tiszta áramot is csinál hozzájuk, szélkerekekkel
Fotó megosztása:
Egészen meglepő helyeken jön elő az ökobio az i-modellek mögötti technológiában
Egészen meglepő helyeken jön elő az ökobio az i-modellek mögötti technológiában
Fotó megosztása:
Az i-modelleknek külön márkamenedzsere is lett Magyarországon
Az i-modelleknek külön márkamenedzsere is lett Magyarországon
Fotó megosztása:
Elsőre nem tűnik olcsónak, de ha belegondolunk, hogy a karbonkasztnis, irdatlan fejlesztési költséggel készült i3 a prémium-emblémával kábé annyiba kerül, mint az elektromos Golf?
Elsőre nem tűnik olcsónak, de ha belegondolunk, hogy a karbonkasztnis, irdatlan fejlesztési költséggel készült i3 a prémium-emblémával kábé annyiba kerül, mint az elektromos Golf?
Fotó megosztása:
A BMW világviszonylatban is, Magyarországon is rekordértékesítést ér el az idén. Talán nem túlzott a hit az i-modellek sikerében
A BMW világviszonylatban is, Magyarországon is rekordértékesítést ér el az idén. Talán nem túlzott a hit az i-modellek sikerében
Fotó megosztása:
Az új szalon a Könyves Kálmán körúton
Az új szalon a Könyves Kálmán körúton
Fotó megosztása:
Az i3-üléseket mától koptathatják az érdeklődő magyar ülepek
Az i3-üléseket mától koptathatják az érdeklődő magyar ülepek
Fotó megosztása:
Szerző az i8-ban, hátul
Szerző az i8-ban, hátul
Fotó megosztása:
Magyarul beszél az i8!
Magyarul beszél az i8!
Fotó megosztása:
Az új bemutatóterem
Az új bemutatóterem
Fotó megosztása:
Az új bemutatóterem
Az új bemutatóterem
Fotó megosztása:
A BMW csoport hazai helytartója is bízik a sikerben, jövőre 70-100 i modell eladásával számolnak itthon
A BMW csoport hazai helytartója is bízik a sikerben, jövőre 70-100 i modell eladásával számolnak itthon
Fotó megosztása:
Az új bemutatóterem
Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) ügyvezető elnöke szerint az idén folytatódnak a flottacserék, egyre inkább visszatérnek a magánvásárlók, és a piaci bővülést vetíti előre az is, hogy az ezer főre vetített járműsűrűség, illetve regisztráció alacsonyabb Magyarországon az uniós átlagnál.
Az MGE számításai szerint az idén a személygépjárművek behozatala 4 százalékkal, a nagy haszongépjárműveké 3 százalékkal, a motoroké 5 százalékkal, a buszoké 10 százalékkal növekedhet az előző évihez képest, a tehergépjárművek importja változatlan maradhat.
Ihász János, az egyesület elnökségi tagjának beszámolója szerint 2015-ben 2089 új motort értékesítettek, 14 százalékkal többet, mint a megelőző évben, és még mindig jelentős arányt képvisel a használt motorok behozatala, amely tavaly 6161 volt.
Az egyesület szeretné elérni, hogy a 125 köbcentis motorok jogosítványszerzését tovább könnyítsék, ezt a baleseti statisztikák alakulása is alátámasztaná, a motorok regisztrációs adóját mérsékeljék, mert jelenleg több, mint a személyautóké, és továbbra is szükségesnek tartják az 50 köbcentis motorok nyilvántartásának bevezetését, amelyre megoldás lehetne a biztosítók által kibocsátott rendszámtábla.
A személyautók és kishaszonjárművek importjának piaca bővült az elmúlt évben: 187 ezer személygépkocsit hoztak be Magyarországra, ebből 77 ezer volt új, és ez megegyezik az 1999-es szinttel. A kishaszongépjárművek behozatala 2015-ben 17 500 volt, szemben a 2014. évi 16 ezerrel. Az elnök úgy vélte, fiatalabb és modernebb használt személyautókat kellene importálni, hiszen az autók átlagéletkora most 12 év.
Az egyesület elnöke úgy értékelte, hogy 2015-ben az érdekképviseleti munkában előbbre léptek, szorgalmazásukra jelentősen csökkent az adminisztráció a termékdíj átalány bevezetésével, eltörölték a teherautóknál az átírási illetéket, előnyösebb lett a környezetkímélő autók üzemeltetése, bevezették a zöld rendszámot.