A VW márka forgalma decemberben 8 százalékkal esett vissza az egy évvel korábbihoz képest. Európában 1,7 százalékkal növelte eladásait tavaly a VW, az Egyesült Államokban viszont, ahol az emissziós értékeket manipuláló motorvezérlő szoftverre fény derült, 4,8 százalékkal 350 ezerre csökkentek az értékesítések. Kínában pedig 4,6 százalékkal kevesebb, 2,63 millió VW autót adott el tavaly a Volkswagen.
A Volkswagen konszern 2015-ben 9,93 millió autót értékesített, két százalékkal kevesebbet az előző évi 10,14 milliónál. Decemberben a konszern 5,2 százalékkal kevesebb autót adott el az előző évinél.
A csoporthoz tartozó Porsche sportkocsi gyártó eladásai viszont 18,6 százalékkal emelkedtek tavaly, a prémium kategóriás márka, az Audi eladásai pedig 3,6 százalékkal.
A Volkswagen német vetélytársainak mindegyike, az Opel, a Daimler és a BMW is növelte eladásait tavaly.