A tavalyi évben 3245 darab új autót adott el a Lamborghini. A márka fennállása óta most először lépte át a háromezres határt, most viszont csaknem 10 százalékkal.

Ha a növekedést tekintjük, megdöbbentőek a számok. A tavaly előtti évhez képest, amikor nagyjából 2500 autó fogyott, 28 százalékkal nagyobb volt a márka forgalma, öt év távlatában pedig 2,5-szeresére nőttek az eladások.

A siker kulcsa egyértelműen a Huracán volt, ebben soha nem is kételkedett senki. Az a lendület viszont, amellyel a márka kisebbik modellje magához ragadta a hatalmat, lenyűgöző: 2242 darab fogyott a tízhengeres sportkocsiból. Ami pedig a modell első másfél évét illeti, 70 százalékkal többet vásároltak belőle, mint a bevezetést követő azonos időszak alatt anno a Gallardóból.

Ez persze akár annak is betudható, hogy a Gallardo annak idején merőben új koncepciót testesített meg a márka palettáján, mostanra pedig a vevők megszerették a belépőmodell gondolatát, de ez semmit sem von le a Huracán teljesítményéből.