Az észak-franciaországi maubeuge-i gyárban nemrégiben legördült a futószalagról az egymilliomodik második generációs, Kangoo. A furgont szabadidős, valamint panel furgon változatban gyártják. Nevét az Ausztráliában őshonos erszényes állatról kapta. Az áruszállításra szánt Kangoo háromféle kialakításban – Compact, Express, Maxi – készül.

Az első, a Renault Express utódjának szánt változatot 1997-ben mutatták be, öt évvel később megjelent az összkerékhajtású változat, majd 2003-ban piacra dobták a ráncfelvarráson átesett kiadást. Az első generációs változat sikerét jelzi, hogy 2009-ig Nissan Kubistar néven Latin-Amerikában is forgalmazták, sőt az első széria is elérte korábban a mágikus egymilliós darabszámot.

A Renault 2011-ben bemutatta a Kangoo Z.E-t, a tisztán elektromos hajtással készülő panel furgont. A tavalyi adatok fényében ugyanakkor elmondható, hogy az elmúlt évben értékesített Kangoo-k 64 százaléka áruszállítós változat volt. A 2015-ben eladott Kangoo-k (áruszállító és szabadidő) 90 százalékát dízelmotorral gyártották a vevők igényeinek megfelelően. A teljes darabszámból mindössze 7 százalékot tett ki a benzines változat, míg a tisztán elektromos 3 százalékot.