Az egész az X6-ossal kezdődött. Azóta mindenki ennek a babérjaira tör: az autó, amelyben akár heten is utazhatnának, ám tudatos döntéssel csupán négy férőhelyet helyeztek el benne, divatot teremtett, és bár hosszú távon totális zsákutca, addig is busás hasznot hoz a gyártóknak.

Eddig egyetlen típus: a Range Rover Evoque merte csupán meglépni azt, amit most a Mahindra bemutatott: nevezetesen hogy ha már kupé, legyen háromajtós az a SUV. Persze prémium gyártóként könnyen ugrál az ember, a széles néptömegeknek forgalmazó Mahindra esetében hatványozottan kockázatos egy ilyen praktikum-csökkentő lépés. Nem is kötelezték el magukat teljesen mellette: az utasoldalon (jelen esetben a bal oldalon) hátrafelé nyíló hátsó félajtó segíti a beszállást, ahogy a Hyundai Veloster vagy az első generációs Mini Clubman esetében is láthattuk.

Amit a BMW sem mert megépíteni 1
Amit a BMW sem mert megépíteni 17 Ezzel még tovább bonyolítja eleve ellentmondásos karakterét a XUV Aero, az viszont tagadhatatlan, hogy izgalmasabb jószág, mint a biztonsági játékot játszó konkurensek. Ha még műszaki adatokat is közölt volna a Mahindra, igazán elégedettek volnánk, de a 210 lóerős turbómotoron és a több fokozatban szabályozható felfüggesztésen kívül minden komponenst homály fed.

Amit a BMW sem mert megépíteni 18