Amikor az Alfa Romeo tavaly leleplezte az új Giuliát, mindenkinek megdobbant a szíve: végre itt egy igazi olasz telivér, mint a régi szép időkben. Aztán azóta is csak várunk, várakozunk, a gyár pedig semmilyen épkézláb magyarázattal nem szolgál a csúszásra.
A megbízható sajtóorgánum hírében álló Automotive News Europe azonban úgy tudja, nagyon is nyomós – és szerfelett kellemetlen – oka van a késlekedésnek: az autó állítólag megbukott a gyári frontális, oldalirányú és ráfutásos törésteszteken, így mielőtt megkezdődhetne a sorozatgyártás, újra kell tervezni a járgányt.
A megjelent hírt azonnal cáfolta a gyár egyik szóvivője; állításuk szerint ez csak koholmány, a Giulia gyártása már a második negyedévben megkezdődik, először az eddig egyedüliként bemutatott QV csúcsmodellel, később jöhetnek a mezeibb verziók.