A reklámiparban nem ritka, hogy neves játékfilmes alkotókat kérnek fel egy szpot megrendezésére. Így tett a Chevrolet ügynöksége is, ám kiszemelt direktoruk Sam Raimi volt – az a Sam Raimi, akinek a karrierje 1981-ben a Gonosz halott című filmmel indult be, és bár később a Xenától kezdve a Pókemberig sok mindent köszönhettünk neki, soha nem tagadta meg horrorfilmes múltját.
Raimi persze nem csak az ijesztésnek, hanem a humornak is mestere, így az egyperces reklámfilmben nem félt rávilágítani minden horror Achilles-sarkára: a valóságban senki nem volna olyan bolond, hogy kinyissa az ajtót, és belépjen abba a bizonyos szobába…
A főhőst ez alkalommal az utolsó pillanatban megállítják a nézőtérről bekiabáló hangok. Majd jön az üzenet: Nem volna jó, ha valaki időben figyelmeztetne a rossz dolgokra?
A film természetesen a vezetőtámogató, megelőző biztonsági rendszereket, konkrétan a Chevy Malibu és Cruze modellekhez kérhető technológiákat hirdeti, és televízióban nem, csak filmszínházakban fogják vetíteni: a következő hat hónap során 14 ezer amerikai moziban rombolja le a horrorfilm-rajongók illúzióit a reklám ? illetve enyhíti azok szorongását, akik amúgy szívből rühellik a műfajt (jelen!)