Sajnos azonban ez a koncepció egyelőre csak virtuálisan létezik. Bár a magyar tervező a legelső széria formajegyeit élesztette újjá, az általa alkotott modell azonban a jelenlegi, hatodik generációs változat méretein alapul. Igaz, tengelytávja hét centiméterrel nagyobb a T6-osénál, de ez csak az igazán szakavatott Tranyó-rajongók szúrhatják ki. Obendorfer Dávid áruszállító és személyszállító változatot is készített, azonban még furgon kiadás is olyan lenyűgöző lett, hogy ez a Transporter bizony rendesen kiemelkedne a szürke teherszállítók világából.
A designer még a Bulli piros-fehér kiadását is átültette 21.századi formanyelvre. Az eredmény amolyan olaszos-németes egyveleg lett. Vagy csak én érzem úgy, hogy a tervekre hatással volt a Fiat 500x is? Ez persze érhető, hiszen Dávid Olaszországban él, csoda lenne, ha nem használná az olaszos idomokat.
Nem csodálkoznánk akkor, ha a napokban a tervező hívást kapna Wolfsburgból. Elképzelhető, hogy a következő generációs Transporter újra Európa kedvencévé válna. Hogy milyen a jelenlegi Transporter, azt ebből a cikkből megtudhatja.