Nyolcvanezerért kínálják ezt a 75 lóerős M2140-et, aminek a legfőbb erénye, hogy hátul hajt, szóval akár driftdonornak is kiváló lehet, ha valaki megpiszkálja az 1,5 literes motort, vagy egy az egyben kidobja és a helyére valami erősebbet épít be. Aztán már csak a futóművet kell átalakítani, megerősíteni a kasznit és mehet is lapjával.
„Nahh! Akkor közkívánatra fussunk neki még egyszer! Teljesen üzemképes szerkezetileg jó állapotban, a kaszni javításra szorul azon a vonalon ahol a kerekek odaverik a vizet! Ha nem akarod átíratni akkor nem kell, úgy van kivonva a forgalomból, ha donornak vagy háztáji gépnek szeretnéd használni! A plusz alkatrészek már elfogytak, csak a kocsi van! Tesók, főnökök, új autó keresők, notórius ígérgetők, visszahívós sms-t küldözgetők, most indulok adok érte 25 ezret! Kérem ne fárasszanak ezen már túl vagyok, van még elég hirdetés ezen kívül hívogassák azokat!
Igen jól látod, Zalaegerszegen van az autó, és már azt is megtudtam, hogy ennek a városnak az a fő jellemzője, hogy nagyon messze van! Sajnos nem tudok beszámolni: 2000 darab napos kakast, motorhibás verhovinát, és megunt anyóst sem! Ha eddig elolvastad és még mindig érdekel az autó, akkor hívj, vagy írj, én pedig várlak szeretettel! Ui: A vétel ár fix forintban értendő és egy összegben fizetendő a helyszínen valamint nem áll szándékomban az útiköltség, szállítási költség elengedése a vételárból! Ha úgy érzed hogy ez irreálisan magas ár, akkor javaslom a Moszkvics elé beírni a pedálos szót, és úgy keresgélni! Üdv: Peti”
A hirdetésben szereplő példány 1982-ből származik, azaz pontosan hat évvel a típus bemutatása után gurult le a gyártósorról. A 2140 többféle változatban készült, kombi és furgon karosszériával is.
A gyár folyamatosan fejlesztette a 2140-est, azonban ezek a fejlesztések az egyre szűkebb lehetőségek miatt inkább csak a költségek csökkentését szolgálták. Így minőségben és megbízhatóságban is visszalépést jelentettek. Az összeszerelés minősége szép lassan leromlott, megjelentek a más típusokból (LADA) átvett alkatrészek, azonban ezek illesztése nem mindig sikerült az alapvetően változatlan régi konstrukcióhoz.
Mindezek ellenére a 2140-est sokan kedvelték olcsó ára, erős motorja, jó fékje, és strapabíró kialakítása miatt.