Nyolcvanezerért kínálják ezt a 75 lóerős M2140-et, aminek a legfőbb erénye, hogy hátul hajt, szóval akár driftdonornak is kiváló lehet, ha valaki megpiszkálja az 1,5 literes motort, vagy egy az egyben kidobja és a helyére valami erősebbet épít be. Aztán már csak a futóművet kell átalakítani, megerősíteni a kasznit és mehet is lapjával.
Innen a hirdető leírása:

„Nahh! Akkor közkívánatra fussunk neki még egyszer! Teljesen üzemképes szerkezetileg jó állapotban, a kaszni javításra szorul azon a vonalon ahol a kerekek odaverik a vizet! Ha nem akarod átíratni akkor nem kell, úgy van kivonva a forgalomból, ha donornak vagy háztáji gépnek szeretnéd használni! A plusz alkatrészek már elfogytak, csak a kocsi van! Tesók, főnökök, új autó keresők, notórius ígérgetők, visszahívós sms-t küldözgetők, most indulok adok érte 25 ezret! Kérem ne fárasszanak ezen már túl vagyok, van még elég hirdetés ezen kívül hívogassák azokat! 

Eladó Moszkvicson még nem nevettünk ilyen jót 1
Eladó Moszkvicson még nem nevettünk ilyen jót 11
Igen jól látod, Zalaegerszegen van az autó, és már azt is megtudtam, hogy ennek a városnak az a fő jellemzője, hogy nagyon messze van! Sajnos nem tudok beszámolni: 2000 darab napos kakast, motorhibás verhovinát, és megunt anyóst sem! Ha eddig elolvastad és még mindig érdekel az autó, akkor hívj, vagy írj, én pedig várlak szeretettel! Ui: A vétel ár fix forintban értendő és egy összegben fizetendő a helyszínen valamint nem áll szándékomban az útiköltség, szállítási költség elengedése a vételárból! Ha úgy érzed hogy ez irreálisan magas ár, akkor javaslom a Moszkvics elé beírni a pedálos szót, és úgy keresgélni! Üdv: Peti”

Eladó Moszkvicson még nem nevettünk ilyen jót 12

Eladó Moszkvicson még nem nevettünk ilyen jót 13
A hirdetésben szereplő példány 1982-ből származik, azaz pontosan hat évvel a típus bemutatása után gurult le a gyártósorról. A 2140 többféle változatban készült, kombi és furgon karosszériával is.
A gyár folyamatosan fejlesztette a 2140-est, azonban ezek a fejlesztések az egyre szűkebb lehetőségek miatt inkább csak a költségek csökkentését szolgálták. Így minőségben és megbízhatóságban is visszalépést jelentettek. Az összeszerelés minősége szép lassan leromlott, megjelentek a más típusokból (LADA) átvett alkatrészek, azonban ezek illesztése nem mindig sikerült az alapvetően változatlan régi konstrukcióhoz. 

Mindezek ellenére a 2140-est sokan kedvelték olcsó ára, erős motorja, jó fékje, és strapabíró kialakítása miatt.