Harminc hónapja már annak, hogy a Bentley Continental GT megkapta a V8-as turbómotor növelt teljesítményű kiadását: a V8 S jelű modell plusz 21 lóerőt és 20 Nm-t mutathatott fel, némi gyorsulás- és sebességbeli előrelépés mellett. A német vezetés alatt dolgozó britek nem kapkodják el a dolgokat: a módosított hajtáslánc csak most, két és fél évvel később érkezett meg a kupéval azonos műszakiságú négyajtósba, a Flying Spur szedánba.  

Megkésett hiánypótlás a Bentley-nél 1
  A Flying Spur V8 S az eredeti receptet betartva 507 helyett 528 lóerős, nyomatéka 660-ról 680 Nm-re nőtt. Az eddigi 5,2 helyett 4,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra az autó, a végsebesség295 helyett 306 km/óra. A rend kedvéért álljanak itt a W12-es csúcsmodell számai is: 625 LE, 800 Nm, 4,6 mp, 320 km/óra. Az átlagfogyasztás és a CO2-kibocsátás elvileg nem változott, 10,9 liter, és 254 g/km marad, mint a gyengébbik V8-asnál. Ez persze csak akkor érvényes, ha nem aknázzuk ki az autó teljesítményét. Az S üzemmódot aktiválva azonban átalakul a jármű karaktere: még élesebbek a gázreakciók, még határozottabb a motorfék, a nyolcfokozatú sebességváltó legfelső fokozatát pedig egyszerűen letiltja a vezérlés – spórolás helyett fordulatszám van, kérem szépen. images A hajtóerő nyomatékának mindenkori 60 százaléka jut a hátsó kerekekre, a változatlan geometriájú futóművet, az adaptív csillapítást, de még az ESP-t is áthangolták, utóbbi később avatkozik be, és ha megtette, hamarabb oldja fel a motorkorlátozást. Az autóhoz szénszálas féktárcsák rendelhetők, az utastérben háromküllős sportkormány és kéttónusú kárpitozás fogad.