barc_05_07 Kedden reggel Barcelonában megkezdődött a Forma-1-esek második, egyben utolsó téli tesztje. Az első nap megerősítette a múlt héten felsejlő képet, miszerint a Mercedes dominanciája idén is folytatódhat, ugyanis amellett, hogy Nico Rosberg és Lewis Hamilton újabb 169 kört tett bele a W07-esbe, a délelőtti szakasz végén a német pilóta 1:23,022-es kört futott a Pirelli lágy keverékén. Ez csak két tizeddel maradt el az eddig tesztcsúcstól, amit a ferraris Sebastian Vettel múlt kedden a két fokozattal lágyabb ultralágyon ért el, miközben a keverékek között 6-6 tized a különbség. Pirelli_F1_2016_04 A fentieket húzza alá, hogy a nap második legjobb idejét hozó Valtteri Bottas a Mercedes-motoros Williamsszel szintén ultralágyakon ment, és így sem tudott gyorsabb lenni. A grove-i csapat egyébként szintén szép távot, 123 kört teljesített. Mögöttük, jelentős lemaradással Fernando Alonso lett a 3., az autó telemetriai és egyéb műszaki probléma miatt kétszer is leállt, de a 93 kör azért tevékeny napról árulkodik. barc_05_02 Kimi Räikkönen 72 kört ment a Ferrarival, a finn pilóta és a csapat megint értékes időt veszített egy sebességváltó-probléma javítása miatt. A Toro Rossónál megbízhatóan működött a frissített STR11-es, ahogy a Sauber ma bemutatott 2016-os modellje, a C35-ös is kitartóan dolgozott, 103 kört futott. barc_05_03 Az új amerikai csapat, a Haas eddigi legrosszabb napjába futott bele, az üzemanyagrendszer problémája miatt Esteban Gutierrez csak 23 kört ment az autóval. Nem járt sokkal jobban a Manor-Mercedes sem, Rio Haryanto olajszivárgás miatt malmozott a garázsban, 45 köre volt. barc_teszt_5_du