A PSA Peugeot Citroën csoporttal közösen fejlesztett, műszakilag azonos furgoncsalád japán oldala, a második generációs Proace Genfben mutatkozott be utazógép kivitelben. A Proace Verso háromféle felszereltségi szinten, három eltérő karosszériahosszal rendelhető, így a nagycsaládostól a községi buszszolgálaton át a szállodai shuttle-ig mindenki megtalálja a számítását.

Kisbusz, igényeseknek 1
  A kompakt kivitel 4,6 méteres karosszériahosszához 2,9 méteres tengelytáv társul, a kilencfős kivitel 11,3 méteren fordul, így könnyen manőverezhető, ha lemondunk a csomagokról. A közepes méretű modell 30 centivel hosszabb tengelytávot kapott, ugyanennyivel nőtt a teljes hossz is, míg a hosszú kivitel ezt a nyújtott tengelytávú alapot toldja meg hátul 40 extra centivel; a nagyobb hátsó túlnyúlás tágasabb rakteret eredményez.
a videó a hirdetés után indul
Tükörtől tükörig mindhárom változat 2,2 méter széles, a magasság 1,9 méter. Alap a kétoldali tolóajtó, a hátfal felfelé nyílik. Magasabb felszereltségi szinteken jönnek be az olyan finomságok, mint a sínre szerelt, tologatható ülések, a külön nyitható hátsó szélvédő, a lábfejmozgatásra reagáló, motoros oldalajtók, vagy a minden nyújtott tengelytávú modellnél alapáras panoráma-napfénytető – a Toyota tényleg kitett magáért, nehogy holmi kisbuszban érezze magát az utas. A különböző felszereltségi szinteken (Shuttle, Family és VIP) 16 vagy 17 colos keréktárcsák, központi érintőképernyős multimédia-rendszer, osztott üléspad vagy különálló hátsó ülések, sötétített oldalüvegek, tologatható asztalka javítja az utazási élményt. A legmagasabb szinten a második sori ülések (2 vagy 3 darab, ahogy szeretnénk) 180 fokkal hátrafordíthatók. A vezető a kormány közelében elhelyezett, rövid váltókarnak örülhet. TOYOTA GMS PROACE VERSO Hajtásláncból a 1,6 és 2,0 literes dízelmotorok különböző teljesítményszintű változatai állnak rendelkezésre, a 95 lovas kismotorhoz kézi vagy robotváltó kérhető, ugyanez a blokk 115 lóerővel csak hatos kéziváltóval rendelhető. A kétliteres blokk 150 lóerővel kézi, 180 lóerővel automata váltóba hajt. A kiváló EuroNCAP eredmény mellett a Proace-t sem ugorja át a Toyota Safety Sense programja, így ráfutásgátló radar, automata vészfékezés, holttérfelügyelet, sávelhagyásra figyelmeztetés, éberségi riasztás, jelzőtábla-felismerés és automata fényszóróvezérlés szerepel a palettán. TOYOTA GMS PROACE VERSO