A Maryland államban működő Genovation Cars környezetbarát autók fejlesztésével foglalkozik. Saját modelljük, a G2 elektromos és plug-in hibrid kivitelben egyaránt létezik, csinos kis kupé extrém kedvező (0,20) közegellenállással. Mégsem ez a racionális jószág hozta el a világhírt a zöld mérnököknek, hanem egy átépítés. A GXE (Genovation eXtreme Electric) alapját egy 2006-os Corvette Z06 adta. A 7,0 literes V8-ast kihajították, helyébe villanymotor került, az autó aljába pedig egy nagy rakás akkumulátor. Az alacsony tömegközéppont és az 50:50 arányú tengelyterhelés kiváló vezethetőséggel ruházza fel az autót, bár a 210 kilométeres hatótávolság nem feltétlenül nagy túrákra predesztinálja a kocsit. https://www.youtube.com/watch?v=NQ-bQIEZKnU Sem a 210 kilométer, sem a vezethetőség nem került szóba, amikor a GXE február végén a floridai Kennedy űrközpontban odaállt az űrsikló leszállópályájának a végére, és Johnny Bohmer tesztpálya-igazgatóval a volánja mögött megdöntötte az utcai elektromos autók sebességi rekordját. A korábbi 285 km/órás rekord helyett hajszálnyival 300 fölött száguldott. A rekordot mostanra hitelesítették, így mostantól a 700 lóerős, 813 Nm nyomatékú szörny a világ leggyorsabb utcai villanyautója.