Soha nem épített még ilyen kényeztető autót a McLaren, és bár a rajongók aligha örülnek ennek, nyilván az utolsó példányig elkel majd az év végétől gyártott típus. A Sport Series család legújabb tagjának legszokatlanabb vonása a tetőlemez eltérő vonalvezetése. Egyrészt üvegtetőt kap a kocsi, másrészt hátra nem csupán szélvédő, de felnyitható szélvédő került, alatta pedig 220 liternyi raktér szorong.
Ez önmagában még kevés volna a boldogsághoz, ezért szinte a teljes autót átdolgozták. A küszöb keskenyebb és alacsonyabb, az ülések nyolc irányban motorosan állíthatók, a kormány motorosan behúzódik, hogy könnyebb legyen a beszállás. Extra audiorendszer, bőséges bőrkárpitozás és különösen hatékony zajszigetelés teszi komfortossá az utazást. A futómű geometriája azonos a Sports Series többi tagjában alkalmazottal, ám a rugók elöl 15, hátul 10 százalékkal puhábbak, a lengéscsillapítás három fokozatban állítható. Az elektromos kormányszervó megmaradt, de a kormánygép áttételét módosították. Ami nem változott, az a 3,8 literes V8-as motor, amely 570 lóerőt és 600 Nm nyomatékot ad le. Az 570GT aerodinamikáját is módosították. A hátsó szárny rögzített, és egy centivel magasabban van, mint a kupé modellen. Amiből nem engedett a McLaren, az a fékrendszer: karbon-kerámia kompozit tárcsák gondoskodnak a lassulásról. Az autó 3,4 mp alatt éri el a 100 km/órát, 200-ra 9,8 mp alatt gyorsul.a videó a hirdetés után indul