A Volkswagen Haszonjárművek az év első két hónapjában 67 ezer járművet értékesített, ami 6,7% százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. A német gyártó eladásait főként Nyugat-Európa húzta a maga 12,3 százalékos erősödésével, de a hazai piacnak számító Németországban is közel 10 százalékkal nőttek az eladások januárban és februárban együttvéve.
A gyártó kis-haszonjárművei közül az új Transportert kapkodták leginkább a vásárlók, ugyanis 27 100 darab talált gazdára az elmúlt két hónapban, ami a 2015-ös év ugyanezen időszakához képest 10,6 százalékos növekedést jelent. Jól sikerült tehát a T6-os piaci bevezetése, ugyanakkor a Caddy-ből is több fogyott. Januárban és februárban összesen 22 200 családi és áruszállítós kivitelű Caddy-t értékesítettek, ami 8,7 százalékos emelkedést jelent a tavalyi év ugyanezen időszakához képest (2015: 20 400 darab)
A Crafter eladásai viszont leszállóágban vannak, mivel 400 darabbal kevesebbet, hatezer darabot tudtak eladni az év első két hónapjában a 2015 ugyanezen időszakában értékesített mennyiséghez képest.
A márka eladásai egyéb iránt Kelet-Európában némileg csökkentek , ugyanis januárban és februárban összesen 4900 darab haszonjárművet értékesítettek, ami százzal kevesebb a tavalyi eredménynél.