hamilton Lewis Hamilton az utóbbi egy évben igazán két végén égeti a gyertyát, amikor a Mercedes világbajnok pilótája nem vezet, popsztárokkal barátkozik, gáláról gálára, divatbemutatóról divatbemutatóra jár. Az utóbbi szokásának viszont nagyon nem örülnek a Mercedes AMG szponzorai – például a Puma és a Hugo Boss -, árulta el egy londoni konferencián az alakulat gazdasági és jogi ügyekért felelős vezetője, Carloine McGrory. „Folyamatosan figyeljük ezeket a dolgokat, a versenyhétvégéken állandóan üzeneteket küldözgetek Lewisnak, hogy ne hordja már a neonsárga Luis Vuitton edzőcipőjét, amikor Pumát kellene viselnie” – mesélte. hamilton_divat   A Hugo Bossnak is szúrta a szemét, hogy Hamilton Alexander McQueen, John Elliott, Stella McCartney, Valentino, a Chanel és John Galliano bemutatóiról, ruháiról írt cikkeiben és a közösségi médiában, miközben őket mellőzte. „Lewist nagyon érdekli a divat, kísérletezget a saját stílusával, folyamatosan bemutatókra jár. Aztán viszont jön a hívás a Hugo Bosstól, hogy miért járt Lewis Alexander McQueen-show-n? Nos, a szabadidejében ment el, ami nem tilos. De azért vigyáznia kellene, mert ilyenkor rá kell szólnunk, hogy igazán twittelhetne kevesebbet a különböző divatmárkákról és tervezőkről, néha pedig mondhatna valamit a Hugo Bossról is.” McGrory elismerte, hogy a versenyzők alapvetően idegenkednek a csapatszponzori kötelezettségektől, abból ugyanis nem látnak pénzt. „Az ilyesmi kizárja, hogy a versenyző egyéni szponzori üzleteket kössön, szóval általában nem örülnek neki, amikor a csapat leszerződik egy támogatóval, ők ugyanis nem keresnek ezen semmit.”