Pénteken robbantott a hírrel egy német újság: a Manager Magazin szerint durván egy teljes évi gyártásnak kapacitásnak megfelelő, 100 ezer darab S-osztályos szedánra adott le rendelést az Uber. A 25 millió forintos alapárat figyelembe véve ez 2 500 000 000 000, azaz 2,5 billió forintos üzlet, mínusz a flottakedvezmények. Miközben a német kiadvány belső  informátorokra hivatkozik, a Reuters forrásai szerint nem történt ilyen megállapodás. Hivatalosan még csak nem is kommentálták az érintettek a híresztelést. Az Ubert régóta foglalkoztatja az autonóm közlekedés gondolata, hiszen a vállalatnak gyakorlatilag egy jelentős költségtényezője van: a sofőrök, Őket kiiktatva hirtelen nyereségessé válhatna a jelenleg mínuszban dolgozó vállalkozás. A taxipótló Uber egy neves amerikai egyetemmel karöltve, számos szakember bevonásával dolgozik azon, hogy létrehozza autonóm mobilitási technológiáját. A Mercedes jelenleg nem rendelkezik szériaérett, teljesen önjáró  technológiákkal, ám az S-osztályban már egy sor, úgynevezett félautonóm funkció segít tehermentesíteni a vezetőt. A gyár egy fejlett prototípusa két és fél éve emberi beavatkozás nélkül végig hajtott azon a Mannheim és Pforzheim közötti útszakaszon, ahol annak idején Bertha Benz a világ első autós utazását megejtette.