Különös misztikum lengi körül a kézzel összeszerelt motorokat, és a japánok zsigeri szinten érzik, hogy lehet ezt hitelesen, és megkérdőjelezhetetlen tökéletességgel űzni. A GT-R díjnyertes, 3,8 literes, 24 szelepes, ikerturbós V6-os motorja az eleven példa. A Nissan VR38DETT kódjelű blokkját ráérős, precíz műgonddal alkotják meg a japánul „takuminak” szólított mesterek. Összesen öten vannak, és már az is nyugtatólag hat, ahogy nézzük őket munka közben. Akárcsak a Mercedes AMG motorjainak esetén, az építő mester neve itt is egy motortérben elhelyezett plaketten olvasható majd. Ezért a feszült, de alapos koncentráció, hiszen ez kőkemény motiváció, felelősség a szakik számára. Amihez nevüket adják nem lehet más csak tiszta törekvés a tökéletességre. https://www.youtube.com/watch?v=VziMyAWNhgg
Idegnyugtató Nissan GT-R motorgyártás, ahogy csak a japánok tudják
Az ilyen videók sejtetik, miért lengik körül legendák a japánok egyes motorkonstrukcióit. A Nissan GT-R 3,8 literes V6-os motorjának életre keltése nem egyszerű gyártási procedúra.
2016.03.29. kedd 15:20