Luxusautót nem azért vesz az ember, hogy kényelmetlenül feszengjen az ülésében. Egy nagy teljesítményű prémiumjármű gazdája viszont nem sokra megy a komfortos bőrfotelekkel: neki az a fontos, hogy az ülés határozott megtámasztást adjon, kanyarban is fenntartva az ideális üléspozíciót.

A Lexus rájött, hogy mindeddig rossz helyen keresgéltek a mérnökök: nem az ülések szerkezetében rejlik a titok, hanem a kárpitanyagban. V-LCRO névre keresztelt fejlesztésüket egyelőre feláras extraként kínálják két legerősebb modelljükhöz: a GS F szedánhoz és az RC F kupéhoz, illetve várhatóan alapfelszerelés lesz a hamarosan piacra lépő LC 500 típusnál. Mindhármat 467 lóerős, 5.0 V8-as szívómotor hajtja.

A speciális ülés ülőlapján és háttámláján tépőzáras betétek húzódnak, amelyek belekapaszkodnak a vezető öltözetének megfelelő pontjain elhelyezett, ellenoldali tépőzáras betétekbe. Így gyakorlatilag kirobbanthatatlan a sofőr az ülésből, az előzetes mérések szerint akár 3,0 g oldalgyorsulás esetén is stabilan tart a rendszer.

A megoldás apró szépséghibája, hogy az ülés képességeinek kiaknázásához különleges ruházatra van szükség. Mivel első hangzásra nem feltétlenül esztétikus, és nem is praktikus a hátunkra, ülepünkre appikált tépőzár, a Lexus a legnagyobb divatházak bevonásával, nagy erőkkel dolgozik a tökéletes ruhatár kialakításán.