Brit újságíróknak nyilatkozva Nakamura Siro, a Nissan alelnöke elmondta, hogy öt éven belül alaposan megváltoznak a dolgok a Nissan háza táján. A cég jelenleg fejleszti új, moduláris padlólemezét, amely napjaink trendje szerint nem csak belsőégésű, de emissziómentes hajtásláncok befogadására is alkalmas lesz. Erre a padlólemezre aztán számos elektromos autót kívánnak építeni – olyanokat is, amelyek izgalmasabbak lesznek az ötajtós kompakt Leafnél. Hogy pontosan mire gondolt, nem árulta el Nakamura úr, de a sportautó éppúgy szerepelt a lehetőségek között, mint a szabadidőjármű. Példaként szolgálhatna a projektfelelősök számára a Nissan Esflow tanulmány 2011-ből; a hátsókerék-hajtású autó 5,0 mp alatt gyorsult százra, végsebesség 275 km/óra volt, dacára mindössze 110 lóerős motorteljesítményének. Szintén izgalmas alternatív modell a tavaly őszi Gripz tanulmány (képünkön), bár az nem elektromos, hanem hibrid hajtásláncot kapott.