Hátulról lesz legkönnyebb megismerni a Huracán könnyített kiadását. Az új lökhárító egy dolog, de a kipufogók is költöznek: az a rusnya rács, ami a lökhárítóból kitüremkedik, minden bizonnyal már az új kivezetés helyét rejti – ugyanitt távoznak az égéstermékek a Huracán GT3 versenyautóból, a technika tehát adott, csak alkalmazni kell. A tesztautón nem látszik, de minden bizonnyal rögzített hátsó szárny is kerül majd az autóra, amely várhatóan 100 kilóval könnyebb és mintegy 10 lóerővel erősebb lesz az 510 lovas, 1422 kilós alapkupénál.

Jön a könnyebb, tökösebb kis Lambo 1
  A Superleggera megőrzi négy hajtott kerekét. Így nem válik okafogyottá az LP 580-2 kupé, amely 33 kilóval könnyebb, de 30 lóerővel gyengébb is, viszont a motor erejét nem emészti összkerékhajtás. Nem csak erősebb, drágább is lesz a Superleggera, legalább 10 százalékos felárral számolhatunk. A modell ősszel mutatkozik be, piaci bevezetése 2017-ben várható. lamborghini-huracan-superleggera-009