A Duna-parti Rugby Club Hotel egész hétvégén várta a látogatókat a koros autócsodákat és a vadonatúj Suzuki modelleket felvonultató kiállításra. Az „Akkor és most” elnevezésű rendezvény gerincét a jelenleg átalakítás alatt álló fővárosi Közlekedési Múzeum gyűjteménye adta, de szép számmal voltak láthatók magángyűjtőktől származó példányok is. A hely szűkössége miatt sajnos a járművek nagyon sűrűn álltak egymás mellett, de azért is így is lehetett élvezni a közlekedéstörténeti ritkaságok látványát. Nézze meg képes tudósításunkat, melyet a teljesség igénye nélkül állítottunk össze. Kattintson a lenti képre és galéria nyílik!
A kiállítás egyik különleges oldtimerje volt ez a magánkézben lévő IFA F9-es modell. A kiváló állapotban lévő autót 1955-ben gyártották és kétütemű 30 lóerős motorjával 110 kilométer/órás sebességre volt képes.
Fotó megosztása:
Ez az Austin is már túl van fél évszázadon.
Fotó megosztása:
Chrysler Newport 1973-ból. A jármű színe és belső elrendezése az Amerikában egykor jelentős szerepet betöltő navahó indián törzs szín- és ízlésvilágának felel meg. Végsebessége 180 kilométer/óra.
Fotó megosztása:
Igazi ritkaság ez (jobb oldalt) a Wanderer W24-es , mely 1937-ben készült. A motorháztető alatt oldalszelepelt, 42 lóerős motor dolgozik, mellyel a jármű 108 kilométer/óra végsebességre képes. Az ötszemélyes autót 1992-ig használták, eddig azonban még egyszer sem restaurálták.
Fotó megosztása:
Ez a LUAZ 969-es 1970-ben készült. Az összkerékhajtású szovjet jármű összesen 4 személy szállítására alkalmas.
Fotó megosztása:
Őt talán nem kell bemutatni, e fotók készítőjének ez volt gyermekkorában az AUTÓ.
Fotó megosztása:
Ilyen helyes postáskerékpárt nem sok helyen lehet látni. Mi lett volna, ha a pesti Bubik is így néznek ki? Mondjuk ilyen fekete rekeszek nélkül.
Fotó megosztása:
Az Esztergomi Járműtörténeti Club tulajdona ez az 1934-ben készült Praga Piccolo.
Fotó megosztása:
A XXI.századi autókat természetesen Suzuki modellek képviselték.
Fotó megosztása:
Ezt a Skoda 1102-es típusú taxi az ötvenes években Budapesten szállított utasokat.
Fotó megosztása:
A hétvégén kilátogatóknak szerencséjük volt az időjárással. Gyakorlatilag zavartalanul élvezhették a rendhagyó családi napot.
Fotó megosztása:
A kiállításon a Suzuki motorokkal és hajómotorokkal is képviseltette magát.
Fotó megosztása:
1961-ben készült ez a Trabant P50-es modell, mely 90 kilométer/órás végsebességre képes.
Fotó megosztása:
Van, akinek a Triumph-ról a melltartó és van, akinek ez a szép sportkocsi ugrik be.
Fotó megosztása:
A nagyvasakat egyedül ez az Ural képviselte.
Fotó megosztása:
Egymás mellett egy rendőrségi Vitata és egy taxi kivitelű S-cross
Fotó megosztása:
Az esztergomi polgárőrség legújabb Vitarája
Fotó megosztása:
Várható volt, hogy előbb-utóbb a rendőrségnek is lesz új Vitarája.
Fotó megosztása:
Ez volt az első Suzuki, mely 1992-ben legördült az esztergomi gyártósorról. Korábban a Közlekedési Múzeum gyűjteményében volt.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: