Amikor megjelentek, szokatlan orrkialakításukkal azonnal felkavarták a kompakt buszlimuzinok állóvizét: a Citroen C4 Picasso és nagyobb kiadása, a Grand Picasso ismét izgalmassá tette az egykor meghatározó, ám a szabadidőjárművek térnyerésével a fogyasztók kegyeiből egyre inkább kieső egyterűszegmenst. Az emeletes-csíklámpás orr koncepciója megmaradt, de átrajzolták elemeit. Hátul háromdimenziós hatású lámpatestek világítanak, és megjelentek a kontrasztos fekete tetőlemezzel gyártott, kéttónusú kivitelek, igaz, csak a rövidebb Picassónál. A hosszabbik kiadás ezüstszínű tetősínnel parádézik.
Az eddigi fehér, piros, szürke és fekete mellé három új karosszériaszín társult, egy szürke, valamint a képeken látható bézs és kék árnyalatok. Az utastérben négyféle belső színvilág és öt különböző kárpitopció bonyolítja a választást. Hétcolos érintőképernyőről vezérelhető, 3D-s navigációs rendszerrel gyarapodott a multimédiás kínálat, a motoros mozgatású csomagtérajtó akár a lábfej lökhárító alatti mozgatásával is nyitható. Az első ülések akár fűthető, masszírozós kivitelben is kérhetők, az utasüléshez motoros lábtámasz is rendelkezésre áll. A vezetőtámogató funkciók sora alaposan kibővült: fáradtságérzékelő, jelzőtábla-felismerő, sávelhagyásra figyelmeztető, holttérfigyelő, követési távolságot tartó, ráfutás-, illetve gázolásgátló rendszerek kerültek (többségükben opcióként) az autóba. A júniustól rendelhető facelift két új hajtásláncot is kínál. Az eddig kézi váltóval kínált, háromhengeres PureTech 130 S&S turbómotorhoz mostantól hatfokozatú automata váltó is kérhető, illetve ugyanez a motor 110 lóerős kivitelben is megrendelhető, hatos kézi váltóval. Előbbi mindkettő, utóbbi csak az ötszemélyes, rövidebb Picassóhoz érhető el.Kivasalták Robotzsarut
Citroen C4 Picasso facelift
Új technológiákkal, friss megjelenéssel, kibővített motorválasztékkal folytatja pályafutását a Citroen C4 Picasso mindkét modellváltozata.
2016.05.10. kedd 08:00