Sokáig fognak emlékezni a nürburgringi 24 órás verseny tavalyi befutójára, ha mások nem, az Audi csapatának tagjai mindenképpen: az R8 LMS negyven másodpercet vert a BMW-re, ami egy 24 órás versenyen olyan, mintha célfotó döntene a százas sprint helyezéseiről. Idén május utolsó hétvégéjén rendezik a hagyományosan az ADAC nevével fémjelzett futamot, az Audi azonban már most győztesnek érzi magát, és vele együtt örülhet 24 ügyfele is – mindössze ennyi készül ugyanis az Audi R8 tavalyi első helyének emlékére kiadott Selection 24h szériából.

Előre iszik a medve bőrére az Audi 1
  Az autó legfontosabb jellemzője a különleges, háromtónusú fényezés: szürke alapon fekete és piros részletek díszítik az autót, kalapot emelve az Audi R8 LMS előtt. Az első légterelő, a külső tükrök háza, a motortérfedél, valamint a hátsó szárny és diffúzor fényezett karbonszálas anyagból készült, akárcsak az oldalsó aerodinamikai elemek, amelyeket matt R8 24h logó díszíti. Fekete a kipufogócsövek vége, és a 20 colos, kovácsolt alufelnik felülete is. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ Az utastérben szürke bőrkárpitozás, Alcantara tetőkárpit, szénszálas légbeömlők és műszerkeret adja meg az alaphangot. Az egyes példányok természetesen számozottak, a sorszám a megvilágított, szénszálas küszöbpaneleken látható. A talajmegvilágító lámpa az Audi R8 logót vetíti az aszfaltra, ilyet a mezei R8-asok nem tudnak, legalábbis egyelőre, mert a jövőben teljes körű testre szabhatósági programot indít szupersportkocsijához a gyár. Műszakilag ugyanazt tudja a limitált széria, mint az alapmodell: 5.2 V10-es középmotor 610 lóerővel, 1454 kilogrammos menetkész tömeg, 3,2 mp-es gyorsulás, 330 km/óra végsebesség. Audi R8 Coupé V10 plus: „selection 24h“ A már megrendelhető autó németországi ára 229 ezer euró, ezért adaptív kormánymű és lengéscsillapítás, valamint lézerfényszóró is jár az autóhoz.