a videó a hirdetés után indul
Rengeteg grafikával, robbantott ábrával és persze animációkkal igyekszik bemutatni az új 40-es modellcsaládon egy év múlva debütáló új technológiai csomagját a Volvo. A CMA (kompakt moduláris architektúra) padlólemez ugyanúgy minden irányban módosítható paramétereket kínál, mint a cég nagyobb SPA (scalable product architecture) platformja, csak persze kevesebb a hely, kisebb a tömeg.
Felül az XC90, S90, V90 termékek alapját adó SPA platform, összkerekes plug-in hibrid hajtással; alul az új padlólemez csak elöl hajtó hibrid rendszerrel.
Felül az XC90, S90, V90 termékek alapját adó SPA platform, összkerekes plug-in hibrid hajtással; alul az új padlólemez csak elöl hajtó hibrid rendszerrel.
Fotó megosztása:
A T5 Twin Engine hibrid Li-Ion akkumulátora nem tabol hasznos helyet a belső térből. A leendő elektromos verziónak nagyobb akkura lesz szüksége.
A T5 Twin Engine hibrid Li-Ion akkumulátora nem tabol hasznos helyet a belső térből. A leendő elektromos verziónak nagyobb akkura lesz szüksége.
Fotó megosztása:
Hétfokozatú duplakuplungos váltó, rajta a T5 Twin Engine plug-in hibrid elektromos eleme
Hétfokozatú duplakuplungos váltó, rajta a T5 Twin Engine plug-in hibrid elektromos eleme
Fotó megosztása:
Drive-E háromhengeres benzinmotor
Drive-E háromhengeres benzinmotor
Fotó megosztása:
Drive-E háromhengeres benzinmotor robbantott ábra
Drive-E háromhengeres benzinmotor robbantott ábra
Fotó megosztása:
Drive-E háromhengeres benzinmotor
Drive-E háromhengeres benzinmotor
Fotó megosztása:
T5 Twin Engine fékenergia-visszanyerés
T5 Twin Engine fékenergia-visszanyerés
Fotó megosztása:
A hibrid rendszernél megmaradtak az eladhatóság szempontjából egyre erősebb konnektoros kiadásnál. Ez huzamosabb elektromos üzemmódot ígér, cserébe viszont nagy akkut kér. A T5 Twin Engine esetében a padlóalagútban elfér a lítiumion csomag, ami kívülről is tölthető, de természetesen a villanymotor tolóüzemben, illetve fékezéskor generátorként működik, és rátölt az akkura. Az alábbi GIF a hibrid, illetve a leendő elektromos modellek konfigurációját mutatja: jól látható, hogy utóbbi irdatlan akkukapacitása ellenére változatlan helykínálattal fog rendelkezni. A T5 Twin Engine magvát adó, háromhengeres Drive-E benzinmotor minden bizonnyal villamosítás nélkül, szimpla belsőégésű hajtáslánc főelemeként is elérhető lesz a 40-es szériához, ugyanakkor megmaradnak a kínálatban a kétliteres, négyhengeres Drive-E blokkok is – a háromhengeres gyakorlatilag ezek 3/4-es verziója.
a videó a hirdetés után indul