Mindössze 25 darabot készít a 675LT Spider szénben különlegesen gazdag kiadásából a McLaren egyedi kívánságokkal foglalkozó osztálya, az MSO.
Mivel a McLarenek karosszériája eleve szénszálas kompozit anyagokból készül, komoly teljesítményre van szükség ahhoz, hogy feltűnést érhessen el vele az ember. Ez meg is történt: az eddig nem karbon elemek 40 százalékát lecserélték a könnyű és igen merev anyagra.
A „hosszú farkú” LT modell első lökhárítója és aerodinamikai elemei, az elülső fenékburkolat, az oldaló kötények, illetve légbeömlők, a hátsó kerékívek, lökhárító és diffúzor mind szénszálból készültek, ami eddig rendben is van, ám festés helyett csupán egy magas fényű lakkréteg fedi a karbon idomokat.
Ugyanez a helyzet a motoros mozgatású tetővel, az A-oszlopokkal, a motorházfedéllel, az összes kerékívvel, még az üzemanyagtöltő-nyílás fedelével is.
Alapfelszerelés ezen kívül a McLaren versenypálya-telemetriai csomagja és a GT3 versenyautót idéző légbeömlő nyílások az első kerékdobokon.
Az extra szénszálasítás megvalósításához mélyreható módosításokra volt szükség; a karbon idomok utólag nem szerelhetők fel a már legyártott 675LT Spiderekre, amelyekből egyébként már legyártották és el is adták a tavaly meghirdetett, összesen 500 tervezett darabot. Az új széria ezen felül lesz elérhető.
Motorikusan nincs változás: a 3,8 literes V8-as turbómotor 675 lóerőt és 700 Nm nyomatékot ad le. Álló helyzetből 2,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 326 km/óra.