A Volkswagen reklámfilmjei legtöbbször igazán kreatívak – jóval ötletesebbek, merészebbek és pimaszabbak, mint a márka biztonsági játékot játszó gyártmányai. A legújabb kreatív Argentínából érkezett, és két részből áll – bár mindkettő epizódban ugyanazokat a képkockákat látjuk, csak más sebességgel.

Az alkotók egy százméteres stúdiószakaszon tíz jelenetet állítottak fel, majd egy Golf GTI-re nagysebességű filmfelvevőt erősítettek, és végigzavarták az autót a soron.

Az így kapott film alaphelyzetben értelmezhetetlen:

a videó a hirdetés után indul

Persze, hiszen a Golf GTI túl gyors ahhoz, hogy hagyományos léptékkel értelmezzük, szól a reklámkampány üzenete. Ez persze már a második filmből derül ki, ami az eredeti felvételt lassítva adja vissza.

a videó a hirdetés után indul

Hány jelenetet sikerült előre megtippelned?