A Range Rover Sport sokkal inkább praktikus, mint lehengerlően dinamikus modell, ezért a Land Rover a jelek szerint elkészíti vagányabb kiadását: a kémfotókon szereplő kivitel szemmel láthatólag kupésabb, harciasabb kiállású – kérdés, hogy abból, amit karosszériának hiszünk, mennyi az álca, és milyen lesz a végleges modell, hiszen a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupé kackiás kacsafarkához képes a Range Rover Sport Coupé még mindig szögletesnek tűnik.
A műfaj vásárlói számára a csekélyebb csomagtartó nem nagy ár a dögösebb megjelenésért cserébe, főleg, hogy mechanikusan már most is bőven ütőképesnek mondható az autó a maga csökkentett tömegével és kifejezetten sportosba hajló motorkínálatával, amelyekhez minden bizonnyal feszesebb, ültetett futómű társul majd.
A tesztautóban persze nem a kompresszoros V8-as, hanem egy szimpla kétliteres Ingenium benzinmotor dolgozik – ez eddig nem szerepelt a Range Rover Sport kínálatában. Az autó piaci bevezetése várhatóan átcsúszik 2018-ra.