Aki felkészületlenül ül be a Techart által kezelésbe vett 911-esekbe, semmit nem fog észlelni. Nem véletlenül: a teljesítménynövelés, amely ugyanúgy minden rendelkezésre álló szenzor adatait kielemzi, mint a gyári motorvezérlés, a többfokozatú üzemmódkapcsoló alapállásában inaktív.
Az extra hatvan lóerőre csak akkor találunk rá, ha a középkonzolon vagy a kormánykeréken lévő kapcsolót Sport, illetve Sport+ pozícióba állítjuk.
Ekkor a Carrera S 420 helyett 480 lóerőt, a Turbo S 580 helyett 640 lóerőt mozgósít. A forgatónyomatéki növekmény 500 helyett 580, illetve 750 helyett 880 Nm – lenyűgöző értékek!
A Carrera S és 4S típusok egyformán 310 km/órára képesek a kezelést követően, a gyorsulás a hátsókerekes Carrera S kupé esetében 3,6, a kabriónál 3,8 mp, az összkerékhajtású Carrera S4 egy-egy tizeddel fürgébb. A 911 Turbo 2,7, a kabrió kivitel 2,8 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 338 km/óra.
Akármelyik modellhez vesszük meg, a Techart 911 nettó csomagja egyformán 3900 euróba kerül.