Ha nem tűnt volna fel, a Toyota japán cég. Nem csak japánok dolgoznak persze ott, sőt, globális vállalatként ma már alighanem többségben vannak azok, akik nem a szigetország vizuális kultúráját szívták magukba az anyatejjel, de ettől még japán a vállalat, japán értékekkel és japán furcsaságokkal.
Nem véletlen, hogy a cég angliai lerakata másodszor nyúl a manga tematikájához: pár éve az Aygót képzelték el véres-mozgalmas képregényhősként, most pedig a GT86 kapott grafikus átalakítást.
A konverzió alapját egy kultikus manga: az Initial D, pontosabban az abban szereplő, fekete-fehér (panda) festésű AE86 driftversenyautó adta. Ezt egy létező japán autóversenyző, Keiichi Tsuchiya valós autója ihlette, így végül bezárult a kör.
A GT86 számtalan optikai és funkcionális kiegészítőt kapott, amelyek egyrészt hűen emlékeztetnek a 30 évvel ezelőttiekre, másrészt többségükben szabadon megvásárolhatók a márka saját tuningkínálatából. Egyedi RS Watanabe felnik, TRD felfüggesztés, Fujitsubo kipufogórendszer, Cusco toronykitámasztás, valamint szénszálas motorházfedél került a kocsira.
A ködlámpák sárgák, a motor burkolatát ezüstre festették, mint anno a képregényben szereplő, hengerenként ötszelepes 4A-GE blokkot. Az ezüstfedelesnek becézett négyhengerest 1991-től 1995-ig gyártották, változó szelepvezérlésével és megnövelt sűrítésével 160 lóerőt és 162 Nm nyomatékot bányászott elő 1,6 liter lökettérfogatból.
A képet szénszálas kilincsvédők és tükörborítások dobják fel, a sárfogó gumik az eredeti képregényautó előtti tisztelgésként kerültek fel. Emellett a tervezők eltávolították a hátsó szárnyat, és sötét hátsó lámpákat szereltek fel.
Az autót megépítették, de sorozatban nem fogják gyártani (dehogy nem, dehogy nem.) Viszont hogy tökéletes legyen a hatás, felkérték azt a mangarajzolót, aki annak idején az Aygo-filmet is elkövette, hogy helyezze bele az eredeti képregény hangulatát idéző környezetbe az autót. Az eredményt csak a projektfelelős mérnök gondolataival tudjuk jellemezni: olyan cool, hogy az már fáj.