Egyébként sem mondható szerény jelenségnek a Mercedes-Maybach S600, de a Brabus mindig képes volt valami durvát alkotni akár a legelegánsabb Mercedesekből is. Legfrissebb művük a Brabus Rocket 900 névre hallgat, ami elég beszédes. A V12-es turbómotor lökettérfogata 6-ról 6,3 literesre nőtt, módosították a főtengelyt és kovácsolt dugattyúkat kapott.
A 350 km/órás végsebességű, 900 lóerős teljesítményt nyújtó és 1500 Nm nyomatékkal toló limuzint egy aszfaltra szánt Lear jet-hez hasonlítják. Álló helyzetből 3,7 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás sebességre a 2,8 tonnás guruló nappali, mely másodpercenként egy focipálya hosszát teszi meg. A Brabus állítása szerint ez még közel sem a maximum, amit ki lehet hozni a konstrukcióból, csupán a gumiabroncsok nem tudnának megbirkózni ennél nagyobb erőkkel.
A Rocket 900 külseje is minden elemével hirdeti, hogy itt valami szörnyűséges romboló közeledik, de nem riadtak vissza a különféle rácsok gazdag használatától és a Need for Speed Underground stílusú világítástechnikától sem. Nagy mintás karbon díszbetétek és gazdagon varrott púderkék bőr uralja a megkérdőjelezhető ízlésvilággal berendezett utasteret, ráadásul a hátsó utasoknak fejenként két monitor is jut a hűtő és a kihajtható asztalok mellé.
Hogy micsoda az a Lear jet? Egy olyan gép, amit svájci együléses vadászrepülőgépből fejlesztettek ki és autós hasonlattal a levegő sportkupéjának is nevezik, mivel utasainak nagy sebességet és luxus körülményeket biztosít. A tökéletesen áramvonalas Lear jettel ma sok országban repülnek, de nemcsak az üzletemberek céljait szolgálja, hanem katonai területen és a tudományos kutatásokban is sokrétű feladatokat látnak el az ilyen típusú repülők. Nagy biztosítótársaságok még betegszállító gépként is használják.