A köztéri hirdetésekkel mindig az a legnagyobb probléma, hogy nem lehet szelektálni, sem személyesen megszólítani a közönséget.

A Renault most egy olyan, innovatív kampányt indított útjára Londonban, amely kifejezetten egy-egy embert: a lámpánál várakozó autó sofőrjét és utasait szólítja meg.

Az új Mégane (amelynek szedán kivitelét pont ma délután készül bemutatni a Renault) kampánya kamerák segítségével azonosítja a nem mozgó jármű színét, gyártmányát és típusát – ehhez mindössze rendszámfelismerésre, valamint a központi nyilvántartóval kiépített adatkapcsolatra van szükség.

Miután ez az információ megvan, testre szabott üzenetek jeleníthetők meg a kijelzőn, attól függően, hogy pl. sportos vagy családi autóban ül-e az illető.

Az úttörő technológia hatékonyabb, pontosabb kommunikációt ígér, arról nem is szólva, hogy a személyre szabott hirdetés nemcsak relevánsabb, de emlékezetesebb is a szemlélő számára.