Három-három új tűzoltóautót helyezett forgalomba a Mercedes-Benz a sindelfingeni, valamint a Stuttgart-untertürkheimi gyárában. Valamennyi jármű az Antos alvázára épült, felépítményük az osztrák Rosenbauertől ered. Ezek az első Antos 1843 tűzoltóautók, melyeket Euro 6-os motorokkal láttak el. A modellt eredetileg a 18 tonna feletti terítő árufvarozás igényeire tervezte a Mercedes, de ezúttal lehetőséget kap arra, hogy tűzoltóautóként is bizonyítson.
Mind a hat tűzoltóautóban hathengeres, közös befecskendezéses. 428 lóerős (315 kW) erőforrások dolgoznak, melyek kipufogógáz-visszavezetéssel (EGR) és szelektív katalitikus redukcióval (SCR) teljesítik a legszigorúbb kibocsátási normákat.
A motorokhoz 12 sebességes automata sebességváltók csatlakoznak, így a sofőröknek menetközben nem kell bajlódniuk a fokozatok közötti fel- és lekapcsolással. Az új tűzoltóautók 2500 literes víztartállyal és 200 literes habtartállyal rendelkeznek, ennek köszönhetően a gyár bármely részében történő tűzeset során hatékonyan tudnak részt venni az oltási munkálatokban.
A Rosenbauer által Mercedes alvázakra épített tűzoltóautók idehaza is ismertek, az egyik legnagyobb darabszámban a Mercedes-Benz 1234-es tűzoltóautó van jelen hazánkban, melyek még Euro 2-es minősítésű motorokkal készültek.