Benchik László már a harmadik tengerentúlon dolgozó magyar kamionsofőr, aki fotókat küld saját King of the Roadjáról. Teljes mértékben megértjük, hiszen a 2009-ben gyártott Freigthliner Cascadia elég pöpec csőrősnek tűnik. A járműben közel 107 ezer kilométer van, ami ahhoz képest nem számít soknak, hogy már a hetedik évét tapossa.
A Kanadában élő magyar kamionsofőrnek ugyanakkor még van két Volvója és egy Peterbiltje is, ezért nem egyetlen teherautót használ igavonó jószágnak. A Freightlinerben egy 450 lóerős D13-as motor dolgozik, melyhez egy 10 sebességes automata váltó csatlakozik.
A háromtengelyes nyergesvontatóban két ágy, hűtő, mikrohullámú sütő is van, ami megfelel annak az átlagos komfortnak, amit egy tengerentúlon dolgozó kamionos elvárhat egy ilyen jószágtól. A Freightliner megjelenése modern, ugyanakkor követi a konzervatív amerikai csőrösök stílusát, így például jókora krómozott hűtőrács, valamint krómozott fellépők találhatók a teherautón.
Benchik László szerint Kanadában nem lehet csak úgy magyar jogsival kamiont vezetni, ehhez külön le kell vizsgázni. A vizsga ára tartományonként eltérő lehet, azonban egy két hónapos kurzus ára megközelítőleg 5000 dollár, vagyis közel 1,3 millió forint.